пятница, 7 октября 2011 г.

Минув вишивальний рік

Починалось усе з того, що я захворіла, і сиділа вдома. І щось незрозуміле сподвигло мене взяти голку до рук і почати вишивати.
Я терпляче вишивала перші хрестики, порола, шукала в інтернеті інформацію як правильно вишивати, знову порола, знову вишивала... В результаті у мене з"явилась мила парочка котиків:

За цей рік я познайомилась із вишивкою не лише хрестиком, а й півхрестиком, знаю що таке французи, back stitch. Одна з останніх вишитих робіт виглядає так:

4 комментария:

  1. Котики чудесные :)
    И великолепный Дим, это ведь Dimensions? Очень хорошо представляю всю сложность и многообразие вышивки!

    ОтветитьУдалить
  2. да, Dimensions, оригинальный набор
    там back stitch - почти половина работы, очень было сложно, но - теперь опыт есть, да и очень красиво (муж гордится и всем своим друзьям показывает)

    ОтветитьУдалить

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!