среда, 25 января 2012 г.

Лавандовий настрій

Одного січневого вечора я натрапила на чудове міні-трюмо в одному інтернет-магазині. І так уже мені захтілось його мати, що довелось брати і, заодно, освоювати нову техніку декупажу.

Ось таке чудове міні-диво я придбала собі у минулу п'ятницю:


Я надзвичайно люблю лаванду, тому її засушені букетики в мене стоять і на робочому столі, і на поличках. Тому основний мотив відразу ж був визначений - лаванда! Підчитала я майстер-класи, що й за чим робити, підкупила все необхідне, і засіла за роботу.
Фотографій процесу немає, бо все було дуже швидко і на одному диханні.
Готове трюмо:
Тепер у мене будуть букетики лаванди і на дзеркалі, і на шуфлядці:)

Вияляється,  що "декупаж" - не так уже й страшно, якщо почати робити:))))

п.с. а знаєте, що найцікавіше? коли я то принесла додому, старанно грунтувала, захопленно розповідала "ось зараз буду чіпляти серветочки" мій чоловік посміхався і казав: "Добре, сонечко, цікаво, має бути гарно і т.д." І лише коли все було зробленно, признався, що думав "ну що то таке? які серветочки?  де я такого набралась?"





3 комментария:

  1. Дійсно, і де то ти такого набралась?))))
    Трюмо просто фантастичне!!! І так гарно задекупажене! То ще теж треба вміти підібрати куди який букетик приклеїти - тобі вдалось дуже-дуже гарно!!!
    Але буду тебе сварити! Чого на ДП цю красу не показала? Но-но!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Упс, знайшла вже... Забираю свої но-но назад)))

      Удалить
    2. дякую! дуже важливо почути приємні слова, особливо після першого декупажного досвіду:)
      мені так було страшно-страшно, але нічого, боялась і робила
      натхненням було те, що чіпляла все так, щоб щодня було на що дивитись, адже це дзеркальце:)))

      Удалить

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!