суббота, 10 марта 2012 г.

Листівка для коханого на день Валентина


Листівка робилась під впливом фільму "Амелі": романика Парижу, чарівний вальс Яна Тіерсена, кава з корицею. Як і у героїв фільму, моє кохання знайшло мене серед круговороту життя. Випадкова зустріч іноді може змінити все в сірій буденності, чи не так?
Зараз чоловік для мене найближчий, найрідніший і найкращий, для нього і робила цю листівку. 

дві закохані пташки:

Ця листівочка брала участь в скрап-конкурсі лютого "Кольорові валентинки" на Дівочих посиденьках, і зайняла скромне 5-те місце! Дуже тішусь, що вперше взяла участь  у конкурсі листівок і моя листівочка була відзначена:)


Використано: папір для скрапу (3 види), мереживо, об"ємні наліпки для скрапу ручної роботи, контурні наклейки, квіти, роздруківки нот "La valse d`Amelie", декоративна мішковина, тонування крейдованими олівцями, клеючі 3D квадратики, скотч

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!