суббота, 30 мая 2015 г.

Листівка: пташка з гілочкою лаванди та кульки

Час для того щоб творити треба шукати
Треба шукати гарний настрій і натхнення.

Одним із таких надихаючих до творчості  стало завдання від Аґрафки 



 Отже зустрічайте листівку до дня народження дуже дорогої для мене людини. Пташка на цих листівках стала уже доброю традицією.

Отже, кульки, пташка з гілочкою лаванди і сонячний бедрик на шастя:


Ця листівка мені шалено подобається! Є щось у ній і мрійливо-надихаюче,  вітряно-повітряне.

Бажаю всім натхнення, радості та позитивних думок!

10 комментариев:

  1. Надзвичайно приємно, що Аґрафка надихає на такі позитивні листівки! Ще й зі справжньою гілочкою лаванди? Яка чудова ідея! Дякую за участь у завданні!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. дякую, Лілю!
      так, то справжня гілочка (ми її дуже любимо в сім"ї).
      завдання мене дуже надихнуло, справді, давно вже не робила листівок

      Удалить
  2. така весела листівка! :)
    дякую від Аграфки.

    ОтветитьУдалить
  3. Мила листівочка! Дякую від Аграфки:)

    ОтветитьУдалить
  4. Терезко, як ти права, нема чого чекати, треба брати час і натхнення в свої руки! :) Дуже позитивна листівочка!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую!
      Я теж так подумала
      Тепер думаю що треба надихатись і на інші завдання від Аґрафки, є над чим замислитись.
      Творчістю і ще раз творчістю

      Удалить
  5. дуже позитивная листівка, мені шалено подобається золотий спрей, яким ви зробили крапельки!
    дякуємо від Аграфки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую!
      Той спрейчик і справді чудовий, ще й так лягає, що краще і не придумаєш

      Удалить

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!