понедельник, 8 октября 2012 г.

Цукерочка приїхала!!!

23 вересня донечці  виповнилось 3 місяці!
На честь маленької красуні Меласі Ліля розіграла цукерку, яку мені пощастило виграти!:)))

З далекої Канади посилочка приїхала-прилетіла дуже швидко, а там було стільки всілякої смакоти:


Серветочки, набір шикарного паперу з романтичної серії, гудзички-фішки,  набір прикрас (навіть скелетовані листочки долетіли цілі), дистресор у вигляді сердечка, цілий оберемок квітів, стрічки і фірмова листівка:)))
Файний такий набір з різними прикрасами для скрапу!

І стрічечки - неймовірно красиві:

Гарна цукерка, правда? І, що найважливіше, все там так підібрано, наче спеціально під мене, бо все таке файне і таке моє-моє!

Дякую, Лілю, за таку чудову цукерку і позитивний настрій!

4 комментария:

  1. Яка краса! Ліля постаралась) Натхнення! Вже хочу побачити ці матеріали на твоїх листівках)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Скоро будуть (як тільки я з ними наобіймаюсь, бо, наразі, щодня переглядаю)

      Удалить
  2. Так-так, наобнімуйся поскоріше і на листівочки;) Ще раз вітання!

    ОтветитьУдалить

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!