понедельник, 8 октября 2012 г.

Сонячні подарунки для Сонячної дівчини

Було тут нещодавно, у серпні:) день народження у дуже позитивної і веселої Іринки Сонячної, і так захтілось мені зробити щось таке ж яскраве і позитивне у подаруночок:

в результаті творчих пошуків рукодільна частина сформувалась з декоративної  подушечки-гольнички із бісерним соняшником:

Листівки з золотистими метеликами і квітами:

деталі:

і квітковий записничок з відривними листочками:

Доречі, заходьте в гості до Сонячної, адже там дуже гарні цукерки розігруються, і їх аж дві, і вони такі зимові:
:


5 комментариев:

  1. Дуже-дуже дякую, Терезко!! Подарунки дійсно неймовірно сонячні і фантастично красиві!! А окрім рукодільних ще скільки всього смачного, корисного і надихаючого до вишивки - ммммм:) Задарувала ти мене!:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. я направду щиро тішусь що тобі то все сподобалось, хоч і не знала я про соняхи, але, бачиш як вийшло, як відчувала, що мусять бути саме вони:)))

      вишивай швидше соняхи, хочеться подивитись на процес!

      Удалить
    2. Ой, не наю не наю))) І хочеться, і планів зараз купа)) Але це однозначно буде дужжже приємний процес!:)

      Удалить
  2. Терезочка, оце так подаруночки!!!! так, так )) в мене Іринка теж асоціюється з теплом і соняшниками ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. о, так значить в мене не в однієї такі асоціації:)))

      дякую за комплімент!

      Удалить

Дуже дякую за ваші коментарі! Вони надихають мене творити!